L’Estació Nàutica Costa Daurada, de la qual en forma part l’Ametlla de Mar i la resta de municipis litorals del golf de Sant Jordi, ha elaborat un manual de bones pràctiques per generar confiança en les activitats nàutiques i servir de guia a les empreses adherides a l’hora de relacionar-se amb els seus clients. Un document que s’ha redactat adaptant les diferents mesures de protecció a la realitat del sector nàutic. L’objectiu és, d’una banda, disposar d’una eina útil per les empreses d’activitats i, de l’altra, garantir la seguretat per generar confiança als potencials clients, tal com explica el gerent de l’Estació Nàutica, Jordi Rom. La guia s’articula al voltant de vuit eixos en els àmbits de la prevenció, les pautes a seguir pel personal de l’empresa i a escala interna, què cal fer quan arriba el client i com donar-li informació, com s’ha de fer la venda de les activitats, les mesures a adoptar abans d’iniciar-les i, per últim, un apartat de neteja i desinfecció.