Accés usuaris

E-mail

Contrasenya

L'Ajuntament de Tortosa reurbanitzarà la plaça dels Dolors per fer-la més amable

Publicat el 14/07/2025 10:21

Tortosa

Es liciten les obres amb un pressupost de 64.317 euros que inclou la plantació de nou arbrat, la reparació del paviment i la creació d'una àrea de jocs infantil.


L'Ajuntament de Tortosa ha licitat les obres de reurbanització de la plaça dels Dolors, al nucli històric, per fer-la un espai més amable pel veïnat. Una actuació amb un pressupost de 64.317 euros que permetrà dotar la plaça de més espais d'ombreig amb la plantació de nou arbrat, la reparació del paviment malmès i la incorporació d'una àrea de jocs infantils. "És una actuació necessària per convertir aquesta emblemàtica plaça del nucli antic, situada entre la biblioteca Marcel·lí Domingo i el Palau Abària, en un espai amable per estar-s'hi, per passejar i perquè els xiquets i xiquetes hi puguen jugar", ha manifestat l'alcalde, Jordi Jordan. La reurbanització de la plaça dels Dolors és un dels acords del govern municipal (Movem Tortosa-PSC i Esquerra) amb la CUP.


La urbanització de la plaça dels Dolors es va dur a terme el 2005 i actualment, el paviment de formigó de la plaça està deteriorat, a més també presenta mal estat el mobiliari i hi ha poca vegetació. Ara es preveu la plantació de nou arbrat  aprofitant els escocells existents i amb la creació de nous, concretament es plantaran arbres de l'espècie Platanus Hispanica. També se substituirà el paviment malmès i s'habilitarà una àrea de jocs infantils a l'extrem sud-oest. L'actuació urbanística compta amb l'autorització de la Comissió Territorial de Patrimoni Cultural de les Terres de l'Ebre.


Finalment, les empreses interessades poden presentar l'oferta fins al pròxim 23 de juliol i el termini d'execució dels treballs es preveu de dos mesos.   


Comparteix aquesta noticia


Fés el teu comentari



Amb el suport de: