Fins a 4.435 estudiants del Camp de Tarragona i les Terres de l'Ebre han començat aquest di-marts les Proves d'Accés a la Universitat (PAU). Són 260 alumnes més respecte l'any passat, quan n'eren 4.175. Del total, 3.924 són de batxillerat mentre que 511 provenen de cicles formatius.
En global, hi ha 26 tribunals repartits per Tarragona, Reus, Vila-seca, Valls, Cambrils, Tortosa, Móra d'Ebre, Amposta i El Vendrell. Quatre d'aquests tribunals són nous per tal de donar resposta als instituts del Baix Penedès, ja que només van poder-hi fer la selectivitat el 2020 per l'excepcionali-tat de la pandèmia.
Enguany, s'usaran una quinzena de detectors de dispositius electrònics a la Universitat Rovira i Virgili (URV) en el marc de la prova pilot.