Accés usuaris

E-mail

Contrasenya

La majoria dels casos denunciats a la Defensora de la Ciutadania d'Amposta són per conflictes veïnals o sorolls

Publicat el 27/02/2019 17:06

Amposta

Conflictes veïnals, sorolla a la via pública o elements urbans i edificis privats en mal estat. Aquests han estat els principals motius de queixa a la Defensora de la Ciutadania d'Amposta aquest 2018. La responsable de la institució mediadora municipal, Amadea Ferreres, va donar compte de la seva activitat presentat la memòria anual a l'últim ple. Segons fa constar, del centenar de queixes gestionades se n'ha solucionat un 54%, mentre que un 32% resten pendents i les restants estan considerades com a circumstàncies complicades o impossibles de resoldre. . Per a fer efectiva la resolució dels conflictes, la Defensora trasllada les queixes i propostes ales regidories corresponents i a altres estaments públics o privats, els quals donen resposta o s’encarreguen de gestionar la problemàtica.

 




La Defensora de la Ciutadania actua com a eina mediadora entre la ciutadania i els estaments municipals, derivant les preocupacions del veïnat als òrgans corresponents. L'any 1987, Amposta es va convertir la primera ciutat de l'Estat espanyol que va tenir aquesta figura.


Comparteix aquesta noticia


Fés el teu comentari



Aquesta web utilitza cookies propies i de tercers per oferir una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, aceptas l'ús que fem.