L’empresa HIFE posarà en marxa un nou servei d’autobús els diumenges a la tarda entre Amposta i Ulldecona per facilitar la connexió dels usuaris amb les línies que enllacen amb Barcelona i Tarragona.
El servei començarà a prestarse aquest diumenge 8 de març. Aquesta nova expedició respon a una petició traslladada per l’Ajuntament d’Ulldecona per millorar les connexions del municipi durant la tarda de diumenge, especialment per a estudiants i treballadors que tornen als seus llocs d’estudi o de feina després del cap de setmana.
El servei sortirà de l’Estació d’Amposta a les 17.45 h, amb parada a Masdenverge (17.55 h), Santa Bàrbara (18.00 h) i Freginals (18.10 h), amb arribada a Ulldecona a les 18.25 h. Posteriorment, l’autobús realitzarà el trajecte de tornada amb sortida des d’Ulldecona a les 18.35 h, amb pas per Freginals (18.50 h), Santa Bàrbara (19.00 h) i Masdenverge (19.10 h), i arribada a l’Estació d’Amposta a les 19.20 h.
Aquest horari permetrà fer transbordament amb els serveis d’autobús cap a Barcelona (19.35 h) i Tarragona (19.40 h) des de l’estació d’Amposta, facilitant així la connexió amb aquestes ciutats.
La posada en marxa d’aquest servei s’ha treballat conjuntament amb les administracions implicades i amb la col·laboració de la Generalitat de Catalunya, a través del Departament de Territori, Habitatge i Transició Ecològica, amb l’objectiu de reforçar la connectivitat del territori i millorar les opcions de transport públic a les Terres de l’Ebre.