Accés usuaris

E-mail

Contrasenya

Diferents empreses turístiques de La Ràpita impulsen activitats per mantenir els visitants al llarg de l'any

Publicat el 19/03/2018 17:40

Es tracta de la campanya ‘Temporada Alta’, impulsada per l'Estació Nàutica i l'Ajuntament rapitenc.


 


 L'Estació Nàutica i la regidoria de Turisme de l'Ajuntament de la Ràpita anuncien la posada en marxa de la campanya 'Temporada Alta', la qual es basa en la captació de turistes a la població entre els mesos d'octubre i juny a partir d'una programació amb una vintena d'activitats gastronòmiques, nàutiques, ambientals i culturals tots els caps de setmana de l'any, acompanyada d'una oferta de paquets turístics amb preus "especials".


L’objectiu és difondre i promoure la població com un nucli amb unes condicions especials per poder practicar esports nàutics, al llarg de tot l'any, més enllà dels mesos d'estiu, gràcies a les particulars condicions de la Badia dels Alfacs i el seu microclima.


L’alcalde de la Ràpita, Josep Caparrós, ha comentat que es tracta de “la primera campanya específica destinada a mantenir oberta la població els 365 dies de l'any, amb activitats durant tots els caps de setmana”. Les activitats que inclou la campanya es diferencien en quatre àmbits: gastronomia, delta de l'Ebre, Badia dels Alfacs i patrimoni cultural.


Aquesta proposta és la que el consistori i l'Estació Nàutica vol utilitzar per promocionar arreu, oferint paquets turístics amb preus especials i ofertes perquè els visitants fora de l'estiu puguin també gaudir de les mateixes activitats, especialment les nàutiques, amb les mateixes condicions que durant els mesos de forta afluència, coneguts precisament com a temporada alta.


 


 


 


IMATGE: Josep Caparrós, Alcalde de la Ràpita, i Joan Barberà, President de l'Estació Nàutica de La Ràpita, en la presentació de la campanya. 


Comparteix aquesta noticia


Fés el teu comentari