Accés usuaris

E-mail

Contrasenya

Els establiments que no ofereixin experiències, no tenen assegurat el futur

Publicat el 29/05/2017 20:57

Amposta

La ponència no va decebre a les més de dues-centes persones que van presenciar en directe a l’auditori de la Unió Filharmònica d’Amposta, a un interactiu i molt dinàmic Pablo Foncillas


La conferència organitzada per l’AECE, va tenir una durada de prop a les dos hores. I sota el títol “On/off, dos canales y un destino: vender más”, Foncillas, anava explicant i desenvolupant les seves teories entre el món on line i el món off line.


“Hem de tenir clar quina és la visió digital que volem que tingui els nostre negoci. Els establiments del futur que no ofereixin alguna cosa més que, simplement vendre només articles... els que no ofereixin experiències diferents, no tenen assegurada la seva continuïtat en un futur”. Foncillas, va acabar la ponència fent unes reflexions sobre la importància que tenen les marques d’adquirir valors. “Tenir una marca amb valors és més important que tenir valors de marca. Cal fer coses o associar-nos amb els que fan coses que agraden a la majoria de la gent, com donar suport a desafavorits, contribuir en la millora del medi ambient, ajudar a la pobresa infantil, malalties”.


En la presentació de la conferencia el president de l’AECE, Daniel Cortijo, va agrair el sopor dels col·laboradors i molt especialmente de la bona predisposició de l’Ajuntament d’Amposta i dels seus representants en les facilitats i atenció rebuda en l’organització de la ponència. I va emplaçar a tots els assistents a participar en actes com aquest, que ajuden a fer créixer l’associació d’empresaris, i contribueixen a fer territori entre l’empresariat.


Comparteix aquesta noticia


Fés el teu comentari