Accés usuaris

E-mail

Contrasenya

La Ràpita posa en marxa un procés col·lectiu de desplegament de la nova marca ciutat

Publicat el 26/04/2017 10:00

• Es distribueixen postals amb el logotip blau que representa la badia per tal que la ciutadania incorpori els seus dibuixos i aquells que siguin seleccionats es convertiran en submarques per representar les diferents àrees i regidories municipals



L’Ajuntament de La Ràpita posa en marxa un procés col·lectiu de creació per tal d’involucrar la ciutadania en el desplegament i implementació de la nova marca ciutat que representa el municipi. Per fer-ho, distribueix a partir d’aquesta setmana un total de 7.000 postals que tenen dibuixat com a base el semicercle blau representatiu de la badia dels Alfacs, que és el cor de la nova marca, a partir de la qual els ciutadans poden dibuixar les diferents submarques adequades per representar les diverses àrees i regidories municipals. El termini per participar finalitza el proper 5 de maig.



“El que pretenem amb aquest procés col·lectiu de creació és involucrar la ciutadania en la aquesta marca ‘viva’ per tal de recollir l’essència de la ciutadania rapitenca, perquè a la fi i al cap es tracta d’una marca que representa al nostre municipi i el caràcter rapitenc també quedarà així integrat a la marca”, ha afirmat la regidora de Cultura i Mitjans de Comunicació, Èrika Ferraté. Per això, la regidora ha convidat el conjunt de la ciutadania a participar en aquest procés de forma activa, dibuixant les seves propostes i dipositant-les als llocs consignats.



Així, les postals ja estan disponibles a les dependències de l’Ajuntament, a l’Oficina de Turisme i als establiments de la Unió de Comerç Rapitenc, on també es podran entregar les propostes un cop dibuixades. A més, se n’han distribuït als centres educatius de la població per recollir també les aportacions dels més joves. Les propostes han de ser simples, sense pintar (només traçat) i no poden envair el símbol de la badia. Els participants poden publicar les seves propostes a instagram amb els tags #larapitaetstu i @roigcreatius.
L’empresa Roig Creatius coordina aquest procés creatiu i durà a terme una preselecció de les propostes ciutadanes que siguin convertibles en logotips. Un cop feta la preselecció, un jurat escollirà la selecció definitiva dels dissenys gràfics que es transformaran en les diferents submarques d’aquesta ‘marca viva’.
Les principals àrees municipals a les quals han de representar les submarques són: Atenció a les Persones, Medi Ambient, Cultura, Mitjans de Comunicació, Ensenyament, Transparència, Noves Tecnologies, Esports, Salut, Festes, Serveis, Governació, Mobilitat, Hisenda, Règim Intern, Promoció Econòmica, Joventut, Identitat, Turisme, Comerç, Policia Local, Ràdio Ràpita, Gastronomia i Pesca.


Comparteix aquesta noticia


Fés el teu comentari