Accés usuaris

E-mail

Contrasenya

Montsià Actiu organitza per quart any un seminari de màrketing digital per a empreses

Publicat el 25/03/2015 19:17

AlcanarSanta Bàrbara

El seminari de màrketing digital esta adreçat a ajudar les empreses a conèixer noves eines de millora de l’estratègia digital.
Més de 40 empreses i emprenedors s’han matriculat a les sessions, on es treballarà temes molt concrets sobre la conversió de visites a clients, l’analítica web, eines google o també el posicionament SEO.

El primer seminari, dinamitzat per Natzir Turrado, ha centrat la seva intervenció sobre el CRO, el Conversion Rate Optimization, i s’ha desenvolupat a l’SmartCentre de Santa Bàrbara. De fet, els vuit seminaris es distribuiran entre les poblacions de Santa Bàrbara i Alcanar com a mostra de l’interès del Montsià Actiu per a ser present a tota la comarca.
La inauguració del seminari ha anat a càrrec del conseller comarcal d’empresa i ocupació, Ivan Romeu, que ha destacat el gran nivell dels ponents del seminari, de primera línia, començant pel Natzir Turrado, Ricardo Tayar, Victor Puig o Montse Peñarroya, i amb l’objectiu que les empreses del Montsià puguin aprofitar al màxim els continguts de les sessions intensament. Montse Rodríguez, regidora de l’Ajuntament de Santa Bàrbara, ha presentat a més, l’espai de Coworking de què es disposa per a què les persones emprenedores puguin usar-lo.
Montsià Actiu es desenvolupa en el marc d’activitats del projecte “Treball a les 7 comarques” que compta amb el cofinançament del Servei d’Ocupació de Catalunya, el Fons Social Europeu i el Consell Comarcal del Montsià.

Comparteix aquesta noticia


Fés el teu comentari



Aquesta web utilitza cookies propies i de tercers per oferir una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, aceptas l'ús que fem.